Продължи да четеш надолу, за да разбереш защо!
За съжаление на всички ни се иска да живеем в един идеален свят и да се развиваме в също толкова идеален бранш, но като всеки бранш и при нас има проблеми:
И тук идва мястото и ролята на IAB Bulgaria.
IAB обаче е просто организация.
Организация обединяваща членове със сходни интереси и желания.
Организация, която е съставена от компании, представлявани от хора, които от своя страна избират да бъдат представлявани и гласуват доверието си за важните решения в IAB на членовете на Управителния Съвет (УС).
Аз съм маркетинг консултант с повече от 10 години опит в маркетинговото и бизнес развитие на водещи компании и продукти.
През годините съм бил основна част от няколко големи агенции.
Работил съм за брандове и компании като Procter & Gamble, Mondelez, Nestle, L’Oreal, Ficosota, NOVA Broadcasting Group и много други.
От почти 5 години успешно управлявам и развивам собствена агенция за персонални online & offline решения – Stellary Agency.
Да, наистина бях директор на гимназия преди време…
Или по-точно преди дванадесет години.
Как се стигна до това, ще научиш в следващите редове.
Бях обикновен гимназист като всички, но имах малко по-различни интереси и стремежи от връстниците ми.
Имах много добър приятел, който беше син на политик и от малък имаше интереси в тази посока.
Той влезе в местният младежки парламент и ме караше месеци наред да вляза и аз, но в онзи момент на мен ми се струваше скучно в тийнерджърските си години вместо да се забавлявам, да се занимавам с младежка политика,
В крайна сметка приех и влязох в парламента. След няколко месеца станах председател на комисия, а след още месец стигнах и до зам.-председател на парламента.
Организирахме страхотни младежки инициативи – спортни, образователни, музикални и много други.
Търсихме спонсори, договаряхме се с тях… какво ли не сме правили.
След година в гимназията организираха Ден на самоуправление.
Аз бях на форум в София с президента на България, и затова не можах да се кандидатирам, но много исках да се включа в кампанията и затова издигнахме едно момиче от моя клас.
Организирах й цялата кампания и спечелихме. Тя трябваше да стане директор, до момента, в който истинската директорка на гимназията не анулира изборите и не й отне правото да управлява. Защо е дълга история и затова ще я оставя за друг път. Но ако много искаш да разбереш причината, остави си имейл-а по-долу и ще ти я изпратя по-късно.
И така приключи първият ми опит в изборите – успешно, но не съвсем.
Втори опит
На следващата година реших да се кандидатирам сам.
Заради случилото се с предишните избори, всички мои съученици бяха разочаровани от ръководството на гимназията и не пожелаха да станат част от моя екип, в случай, че спечеля.
Това не ме отказа, напротив. Казах си, че съм достатъчно популярен в гимназията и покрай контактите ми с парламента, познавам достатъчно кадърни хора, с които да изградя екип и да се явя на изборите.
Направих го! Събрах си екип от всички класове и възрасти.
За позициите, за които нямах подходящ кандидат, организирах “кастинги” и си подбрах екип.
Явих се на изборите и ги спечелих с невероятните 82% от гласовете на гимназията.
Защо ви разказах тази история ли?
Защото в IAB имам покана да вляза от повече от 3 години и все отказвах, защото си мислих, че няма смисъл, както си мислих, че няма смисъл да влизам и в парламента.
Но след 3 години Надя и заместничката ми в агенцията Биби бяха хората, които успяха да ме убедят, че има смисъл и от пролетта на 2019 влязохме.
Смея да твърдя, че от влизането си досега съм един от най-дейните членове на организацията и за да успея да разгърна потенциала си, както съм го правил винаги досега, трябва да получа възможността да съм още по-въвлечен в организацията.
Това може да се случи като стана част от Управителния Съвет.
Както мисля, че и от живото ми представяне стана ясно, аз съм човек, който гори в това, което прави и днес се нуждая от Вашия “кислород”, за да се разпаля още повече.